Megoldás a technikai problémákra pályázatbeadás előtt
Közzétéve: 2020.01.31. 12:43
Közeleg a pályázatbeadási határidő, és ezzel párhuzamosan sajnos szaporodnak a technikai problémák is a központi oldalakon. Szerencsére ebben az esetben is van megoldás.
Technikai problémák kikerülésére és megoldására az alábbiakat javasoljuk:
- A pályázatot Wordben készítsétek elő az űrlap kérdéseit követve, és onnan másoljátok át, nehogy elvesszen az űrlap mentése előtt.
- Használjátok a pályázati űrlap legújabb verzióját, amelyet itt érhettek el.
- A technikai problémák elkerülése és kiküszöbölése végett érdemes időről időre törölni a gyorsítótárból az előzményeket, és a legújabb űrlapverzióra frissíteni (Shift+F5-tel). Fontos! Tapasztalataink szerint nem elég a Kezdőlapon (Opportunities -Open Calls - My Applications) frissíteni: akkor is fontos ezt megtenni, amikor beléptek az űrlapba.
- Minden hibaüzenetről készítsetek screen shotot, és a technikai probléma leírásával küldjétek el a Tempus Közalapítvány pályázatkezelői munkatársainak e-mailben (palyazatok_ifjusag[kukac]tpf.hu). Fontos: az elküldött képernyőképen látszódjon az űrlap azonosító száma (Form ID), valamint az űrlap verziószáma is, amely a képernyő alján szerepel!
- A felület kidob titeket, ha sokáig inaktívan áll, erre figyeljetek tudatosan, nehogy bajt okozzon.
- A pályázati határidő előtt fussátok át a honlapunk „Technikai hiba miatti sikertelen Európai Szolidaritási Testület/Erasmus+ pályázati űrlap benyújtás” részét, hogy felkészüljetek az esetleges problémákra.
Fontos információk a központi oldalak működésével kapcsolatban:
- Az időtúllépés problémájának kiküszöbölése miatt az űrlapok mentésének ideje 7 másodpercről 45 másodpercre nőtt.
- Az automatikus mentés pedig 2 másodpercről 4 másodpercre nőtt, annak érdekében, hogy kevesebb mentési kísérlet terhelje a rendszert egy időben.
(Frissítve: 2020. 02. 03.)